3) Δεν χρησιμοποιείτε τη δυνατότητα της αυτόματης ανάκτησης (automatic recovery)
Όταν οι πιθανοί αγοραστές σας αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα - συμβαίνει και στα καλύτερα websites - θα πρέπει να ξαναφορτώσουν τη σελίδα στην οποία βρίσκονται και να επαναλάβουν τις ενέργειες που είχαν πραγματοποιήσει; Αν αυτό συμβαίνει στο δικό σας eShop είναι πιθανό οι επισκέπτες του να εκνευριστούν και να κατευθυνθούν σε κάποιο άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η λύση στο πρόβλημα; Χρησιμοποιήστε cookies! Τα cookies αποθηκεύουν τις κινήσεις των επισκεπτών σας και τις ανακαλούν σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνουν ανανέωση της σελίδας στην οποία βρίσκονται.
4) Ζητάτε πολλές πληροφορίες
Σίγουρα σας έχει συμβεί να έχετε εγκαταλείψει μια landing page επειδή σας ζητούσε να συμπληρώσετε μια μακροσκελή φόρμα με τα στοιχεία σας για να λάβετε μια προσφορά. Το ίδιο συμβαίνει και σε αρκετούς από τους «παραλίγο» πελάτες σας όταν τους ζητάτε να σας παραχωρήσουν πολλές πληροφορίες για να μπορέσουν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα!
Συνεπώς, προσπαθήστε να επικεντρωθείτε στις πληροφορίες που σας είναι πραγματικά απαραίτητες και κάντε την όλη διαδικασία του checkout πιο εύκολη και πιο γρήγορη για το κοινό σας.
5) Έχετε ακριβά έξοδα αποστολής και δεν κάνετε εκπτώσεις
Μια δοκιμασμένη συμβουλή για επιτυχημένες ηλεκτρονικές πωλήσεις είναι να έχετε λογικά έξοδα αποστολής ή να δίνετε τη δυνατότητα της αγοράς χωρίς έξοδα αποστολής όταν το συνολικό χρηματικό ποσό υπερβαίνει κάποιο όριο που θέτετε εσείς.
6) Το eShop σας δεν είναι ασφαλές
Ένας κοινός φόβος των καταναλωτών, που αποθαρρύνει ακόμα πολλούς από το να ψωνίζουν ηλεκτρονικά, είναι η πιθανότητα υποκλοπής των προσωπικών τους δεδομένων. Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε αυτό το ζήτημα;
Για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών του eShop σας θα πρέπει να τους διαβεβαιώσετε ότι ακολουθείτε όλα τα απαραίτητα μέτρα ψηφιακής ασφάλειας. Μπορείτε να έχετε μια σελίδα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα όπου τους ενημερώνετε αναλυτικά για τις μεθόδους που έχετε χρησιμοποιήσει για να διασφαλίσετε τις συναλλαγές τους και την προστασία των στοιχείων τους.
Φυσικά, μην ξεχνάτε ότι το URL σας πρέπει να είναι της μορφής " https://www.example.gr " και να εμφανίζει το εικονίδιο του κλειδωμένου λουκέτου. Ακόμα, θα πρέπει το eShop σας να χρησιμοποιεί τα πρωτόκολλα ασφαλείας SSL ή TLS, τα οποία χρησιμοποιούνται ευρέως για ηλεκτρονικές αγορές μέσω του διαδικτύου.
Κλείνοντας θα θέλαμε να τονίσουμε ότι δεν υπάρχει χρυσός κανόνας που κάνει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να εκτοξεύονται σε πρωτόγνωρα επίπεδα. Όμως υπάρχει ένα μυστικό! Σε όποιες ενέργειες κι αν προβείτε για να βελτιστοποιήσετε το eShop σας, θα πρέπει να μπείτε στη θέση του πιθανού αγοραστή σας και να του προσφέρετε τα τρία χαρακτηριστικά που αποζητά περισσότερο: την ταχύτητα, την ευκολία και την ασφάλεια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου