Για την ακρίβεια, σύμφωνα με πρόσφατη πανευρωπαϊκή έρευνα της Pay Pal, η πλειονότητα των εγχώριων e-shops στέφεται πλέον στις διεθνείς πωλήσεις, με το 82% αυτών να αναζητούν πελάτες εκτός ελληνικών συνόρων. Η εν λόγω στροφή στην διεθνή αγορά αποφέρει ήδη καρπούς, με το 28% των πωλήσεων του ελληνικού ηλεκτρονικού λιανεμπορίου να προέρχεται πλέον από διεθνείς πελάτες, όταν ο μέσος όρος της Ευρώπης τοποθετείται για το 2022 στο 29%.
Ο
διεθνής τζίρος μάλιστα κινείται μάλιστα σε καλύτερα επίπεδα, εν
συγκρίσει με μεγάλες αγορές της Ευρώπης, όπως η Ισπανία, η Ιταλία ή
ακόμα και η Μεγάλη Βρετανία. Για την ακρίβεια ενώ το ποσοστό των αγορών
των διεθνών πελατών αντιπροσωπεύει σχεδόν το 1/3 του τζίρου των
ελληνικών e-shops, στην Ισπανία, την Ιταλία και τη Μεγάλη Βρετανία το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 19%, 20% και 24%.
Ωστόσο
υπάρχουν και αγορές όπου οι διεθνείς πωλήσεις τους ανέρχονται σε
θεαματικά επίπεδα, όπως για παράδειγμα αυτές των γαλλικών και των
γερμανικών e-shops που έχουν φτάσει να αντιπροσωπεύουν το 91% και το 89%
του τζίρου τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου